İngiliz erkekler telefonla daha çok konuşuyor
Dünyanın cep telefonu kullanma oranı en yüksek ülkelerinden biri olan İngiltere'de erkeklerin, kadınlara göre daha fazla cep telefonuyla konuştukları belirlendi.
![]() |
||
The Guardian tarafından ülke genelinde yapılan araştırmada, İngiliz erkeklerin hafta içi günlerde telefonla ortalama 66 dakika konuştuklarını, kadınlar içinse bu sürenin 55 dakika olduğu ortaya çıktı.
Haftasonlarında ise kadınların cep telefonuyla erkeklerden daha uzun konuştuğu belirlendi.
Nüfusun yüzde 70'inin cep telefonu sahibi olduğu İngiltere'de, erkeklerin yüzde 72'si, kadınların da yüzde 67'si cep telefonu kullanıyor.
Cep telefonu artık 18-24 yaş arası grupta olduğu kadar 40 ve 50 yaş grubundakiler arasında da giderek yaygınlaşıyor.
DİĞER HABERLER
Gülseren Budayıcıoğlu; “Türkiye’de insanı anlamak hala en zor sınav”
Psikiyatrist, yazar ve televizyon dünyasının en çok konuşulan isimlerinden biri…
“İşte 192. haftanın armağanları...”
“Cildinizi Yılbaşına Dove Besleyici Bakım Sütleriyle Hazırlayın”
“Victoria’s Secret ile Akılları Çelmeye Hazırlanın!”
“Dünyaca Ünlü Starlar ile Pasion Turca 20. Yıl Kutlamalarına Başlıyor”
“Eşya Biriktireyim Derken Hastalık Biriktirmeyin”
DİĞER ADRESLER
REKLAM
reklam@cosmoturk.com
İLETİŞİM
cosmoeditor@cosmoturk.com
TEL: (0212) 280 07 00
FAX: (0212) 244 13 32













